.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه دوم مازندران در سی‌ودومین دوره تجلیل از کشاورزان نمونه کشور +اسامی منتخبان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در سی‎و‎دومین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، استان مازندران با اکتساب 10 عنوان نمونه ملی در کشور، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز، دلاور حیدرپور طی گفت‌وگویی عنوان کرد: در سی‎و‎دومین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، 150 نمونه ملی انتخاب شدند که مازندران رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داد.

وی افزود: پس از بررسی کمیته انتخاب نمونه‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی، 10 نفر از استان مازندران به‌عنوان نمونه ملی انتخاب شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان اذعان کرد: امیرحسین رمضانی از شهرستان قائم‌شهر در رشته‌ صنایع تبدیلی تکمیلی دامی، مجتبی نوایی از آمل در تولید ماشین آلات، بصیر‌اله آزاد نوذری از نکا در ادوات و تجهیزات کشاورزی، بهروز نیک‌پور از بهشهر در بخش مرکبات، پرویز شیخی از ساری در رشته گیاهان دارویی، علی لمتر محمدی از تنکابن در رشته مددکار ترویجی، حمید طاهری‌پور از محمودآباد در رشته پرورش دهنده مرغ مادر گوشتی، اسحق اسلامی سمندکی از جویبار در رشته واحد جوجه‌کشی، علی اصغر علی‌نیا از بهشهر در رشته پرورش ماهیان خاویاری در مناطق ساحلی و رشید عرب روشن از میاندورود در رشته تولید برنج پرمحصول و سویا به عنوان نمونه ملی انتخاب شدند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.